Followers

heyp !! anda yg ke

16 February 2011

AMPUNKAN AKU !!!!!!

The best nyer drama ...  mmg citer nie best sgt ..kalo korang  yang x tgok ary sabtu ary tu ,,,MMG RUGI AR ..kahkahkah.. “Cerekarama Ampunkan Aku" memang terbaik dari ladang. Menyentuh jiwa jugaklah. Telemovie nie, mmg sarat dengan mesej yang bagus. Citer nie aku rase berjaya buat penonton “terasa” macam mana sengsaranya anak-anak luar nikah kan yang membesar dengan penghinaan selama ni. The best ok!!!
Mula-mula aku tak nak tengok tapi sebab jalan ceritanya agak bagus. So, aku tercanguk lah sampai habis. hahahaha!!! ..smpai aku leh nangis plak ..huhuuhu..Well done untuk produksi Sheila Rusly!!
Nie aku  letak skali sinopsis telemovie "Ampunkan Aku" dan link untuk korang yang terlepas menonton drama ni ok. Tengoklah. Tak rugi. Kagum ok dengan acting Sheila Rusly!!!! Hebat!!!!
Aku rase citer nie mmg layak sgt2 nak masok dlm anugerah skrin tu owkay ..

Sinopsis Ampunkan Aku


Cerita ni mengisahkan tentang Latifah, seorang wanita yang dibenci oleh mertuanya…membuka satu pusat perlindungan bagi gadis-gadis yang aniaya, terutama yang mengandungkan anak luar nikah. Pusat perlindungan tersebut adalah KEWAJA.
Latifah dan Azri berpisah atas kehendak Puan Azimah yang menganggap Latifah jijik kerna beliau anak luar nikah. Yang menjadi mangsa keadaan, anaknya…Khalisah yang tidak mendapat kasih sayang seorang ibu.
Khalisah, akhirnya pergi ke KEWAJA untuk menyelami apa yg dirasai oleh ibunya, dan mencuri baca diary ibunya. Kisah menyayat hati, apabila Khalisah membawa papanya, Azri iaitu lakonan Zamarul Hisham ke KEWAJA untuk menemukan mereka.
Sheila Rusly,Zamarul Hisham, Fauziah Nawi, Zila Bakarin, Fezrul Khan, Mak Engku dan Erin Malek,Melia Aimiellia, Falisha Rossley, Farah, Zulyda Fatiha dan Zahera. 


HOTFILE

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...