Followers

heyp !! anda yg ke

30 March 2011

semua sebab durian ....

Assalamualaikum....
N salam sejahtera ...hee..=)
Waaaahhhhh !!!!... lame nyer lah rase nyer aku dah tak bukak belog aku nie ...
Rindu lah jgak ,,nak story mory nie ..hehehe..
Maklumlah ,,,aku nie busy women skang nie ...byk sgt keje kat opis...
(busy siap kan report daaaa)...hehhehe..
Ape tak nyer kan ,, tak lame agi aku dah kene gi poli dah coz nak anta final report...
Ermmmm,,report harian aku pon lom siap agi ...tinggal seminggu agi ..
Bila lah ,, lecturer yg terhormat nie nak dtg ...penat aku tunggu dye nak call..
(kalo tak dtg agi bagos).. hehehe..
Kejam je kan ayt aku ..=D
Korang2 yg lecturer dah dtg tu ,,untung ar ...dah tak payah nak risau2 agi ....
(ayt jeles dowh)...

*********************************************
Dah2,,korang peduli kan je k ape yg aku bebel kat atas tu ye ..hehehe..  tu just starting je ...
Sebenar nyer aku nak story kisah malam smlam nie ..hahahhaa
Klakar ade ,,geram pon ade ...
Adik aku yg si bongsu tu ,,punyer lah ye2 nak kan durian ,,,dye ajak aku ngan 
parents aku gi beli durian ,,,excited btol bdak tu ...


Mama aku n ayah aku pon t’pakse lah beli kan
 (ank manje dowh adk aku tu)..
Kebetulan plak ,, malam tu ade timbalan perdana menteri dtg ... wat jamuan ...
masyaAllah ya rabbi ,,, jalan punyer lah JEM.. sakit aty btol aku .. padahal jalan kampung pandan je tu ..
menteri2 nie pon 1 ,,kampung pandan nie pon bukan nyer besar sgt ..
gi ar wat jamuan kat tmpat lain ..kampung pandan nie kechik jelah.. 
 (owkay abaikan celoteh aku tadi)
merate jgak lah nak cari durian nie ... coz,,musim durian kan lom dtg agi ,,adk aku nie je yg gatal2 nak sgt ...
aleh2 ,,, beli dekat pasar boyan yang dekat tesco tu je ...(jalan kaki pon leh,,geram btol aku)..heyh..
punyer lah mahal durian kat situ.. sabar jelah aku .. naseb bek parents yg bayar ..hehehe..
balik2 mama aku pon gi lah  masak pulut ,,n sementare tu aku anak yg rajin nie ,gi lah mlayan citer korea sementare nak tunggu pulut tu masak ....hahhaa..
adk aku tu mmg pelahap btol ... byk jgak ar dye mkn durian tu ... huhhuhu..
kairol,,kairol..
naseb bek lah aku nie ,,kakak yg baek ..hahhaa.. sabar jelah ngan dye .. 
(sabar dalam menemouh jln yg jem kat kmpg pandan)..hemmmm..


p/s: sbenar nyer motif aku citer story nie ,,coz aku geram sgt2 yg pasal jamuan menteri tu ..then ,,aku drive dlm keadaan yg blur2..hahaha.. ade jln yg singkat ,,aku gi amek jln yg jauh ..heee..thanx ayah ,,coz sabar ngan anak mu ini ..=) 

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...