Followers

heyp !! anda yg ke

15 December 2010

SlAmAt ArY jAdI AyAh ...

                    RUSLAN BIN M.NUR


15/12/1953 .... nie lah tarikh ary jadi ayah aku .. skang nie dah genap umo ayah aku tu 57 tahun ....(dah tua dah rupe nyer ayah aku nie )....huhuhuhuhu..=).

meh sini aku stoly moly ckit cam ne aku, mama n adk2 aku wat surprise ...hahhahahha.


*tunggu mama balek lu ..baru beli kek ...
*ckap ngan ayah nak gi tesco teman mama beli ikan je ..heee
*bile dah sampai umah,mama masok senyap2 then terus je gi dapo ..(klako btol tyme nie)..kehkehkeh
*selepas itu ,,kerol bawa kek n sing besday song t0o ayah ...huhuhu

kek 4 ayah ..

p/s: apelah ayah nie ..akak x penah lupe lah ary jadi ayah ...kan ayah dah t'kejot tadi ..huhuhuu..=)... akak wat surprise utk ayah ...heeee... HAPPY BESDAY AYAH ... syg ayah sgt2 ...mmmmuuuaaahhhh...=DD                                                  

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...