Followers

heyp !! anda yg ke

30 December 2010

ThAnX tO TEaM fOOtBaLL MaLaYsIa





finally ,,,
team malaysia menang jgak ...huhhuhuhu...kejayaan ini membolehkan Malaysia mencipta sejarah meraih kejuaraan kali pertama Piala AFF Suzuki sepanjang 14 tahun kejohanan ini mula dilangsungkan serta menjadi pasukan keempat bergelar juara selepas Thailand, Singapura dan Vietnam.( ayt curi kat metro..hehhehe)
mmg caya lah ..
semalam mmg gempak ar keadaan kat umah aku ...
siap leh gado agi ngan ayah aku ...then ,,,akhir nyer ayah aku mengalah jgak ...
kalo ade je perlawanan antara Malaysia n Indonesia ,, cam tulah keadaan umah aku ..hehhehe..
bising tau ..smapai mama aku  pon malas dah nak layan ...

btw,,aku mmg nak ckap aku SYG LEBEY ar kat KHAIRUL FAHMI CHE MAT nie ha ..


sbb dye mmg penjaga gol yg terbaek ar kat Malaysia nie ...gile ke hape ,,,dye leh jage gol Malaysia tu dgn sebaek baek nyer ...smpai 7 kali kowt Indonesia nak hentam dye ,,,tapi x masok jgak bola tu ...
mmg I syg U lebey ar ...hehehe..<3


*N YG PALING BEST SGT2 ,,,AKU CUTI KEJE KOWT SOK ...HEHEHHE...SBB BOLA NIE JGAK ....TAHNIAH KAT KORANG TEAM MALAYSIA ...




p/s:tapi aku tetap chenta kat MUSLIM k ...kahkahkahkah..=D

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...