Followers

heyp !! anda yg ke

02 December 2011

"GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!"

Assalamualaikum ...=D

Korang2 sume nak dengar berita terbaik tak !!!!!.. 
Sis Irine Nadia kita nie ada barang baek punya nak kasi free tau ..huhuhu..
GIVEAWAY: IRINE NADIA NAK KASI MIRACLE TAB FOR FREE.....
memang de best kan ...Barang tu plak ngah hot kat pasaran skarang ...
 nak tau tak barang tu barang ape..hihihi..
 barang tu barang kecantikan tau..=D..
so0,,aku pon xnak lepaskan peluang yg ada nie ,,aku nak join gak contest nie ...
 even ,,aku tau aku agak t’lambat skit ..tapi xpelah ...heee..
dari hari 1st sis Irine review pasal produk nie agi dah b’minat dah .. tapi produk nie agak mahal lah jgak kan..

pict dari sis irine


1 SET of MIRACLE TAB

- Tab EX
-Tab Soap
-HD Glow Essence


giveaway yg sis Irine nak bagi sebanyak RM150 tau ...banyakkan??...
tu yang aku xnak lepaskan peluang tu ...
aku
memang nak sangat2 produk ni coz tengok dari testimoni-testimoni pelanggan sis Irine semuanya positif dan berkesan...
 Tu sebab lah kulit artis2 kat KOREA tu lawa2 kan ..even laki pon ,,mesti kulit licin je .. 
kalau kulit jadi cam tu kan best ..kulit Sis Irine pon lawa je kan..;)
 lagi pon kulit aku skang nie pon nampak cam kusam je ..pastu banyak sgt ade bintik2 hitam .. dah tak tau dah nak wat cam ne ngan kulit aku yang skang nie..

maybe kalo dengan menggunakan produk ni dapat mengembalikan keyakinananku kan...
(ceh2 ayat..heee)
so0,,mari lah ramai2 gunakan produk miracle tab nie ...
pastu leh jadi lawa cam kulit artis2 korea..Fighting!!!..=D

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...