Followers

heyp !! anda yg ke

03 December 2011

the day of menggemok kan aku ..

Assalamualaikum ...

Selamat malam sume ...=)
First skali ,, aku nak wish HAPPY BESDAY kat adik aku iaitu 
NORASLINDA BINTI RUSLAN(2 december1996)...Happy besday linda..smoge panjang umo,di murah kan rezeki
n smoge Allah bless u ..
Dan jugak,, smoge dapat result PMR yang cemerlang nant ..=D

nie lah dye si besday gurl ..=)


Disebabkan ary nie ary jadi si adik aku nie jgak lah mama aku masakkan nasi lemak kesukaan dye ..

mmg untung ko linda..
mmg dah lama dah aku x pekene nasi lemak yang mama aku wat nie ..pehhhhh!!!.
mmg sedap ar ..
mmg xdpat kat mane2 tau,,nasi lemak yg mama aku wat nie ..PEDASSSS dye ,,mmg x hengat lah ..
mmg sgt pedass...heeee..=)

nyumm2,sedaaappp nyer



then masa malam plak lepas mama balek keje, ayah plak ajak gi makan kat
RUMBIA BISTRO
..
restoran nie mmg sedaap ar .. even just kedai makan bese pon ,,makan kat sini mmg tip top..(cehh,,aku promot restoran nie plak ..heeee)..

                                             owkay,,budak nie mmg suke sgt minom fresh oren ..
aku ngan si besday gurl..=)

si ecah yg suke makan ..=p
si kecik nie jgak suke sgt mkn nasi goreng pattaya..=)



nie lah aku ,smakin ary yg smakin menggemok
kalo dok kat umah je ..=D

**** pastuukan,,boleh plak ayah aku beli durian 2 biji ...kahkahkah.
mmg sedappp...(btw,,thanx ayah n mama..)=DD..****


0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...