Followers

heyp !! anda yg ke

13 January 2011

eh !!!!!,,, MuKebUkU DaH nAk tUTuP KE 15 mArCh NiE?????????





Baru2 nie aku byk dgr citer yg web facebook nak tutup pada 15.3.2011.... lepas tu ada plak yg kata citer tu just rumor je.... Aiseyyhhhhhh!!! pening kpale aku nie ...Kalo lah btol,, pastu ada plak yg ckap syarikat GOOGLE dah bersedia nak membeli laman FACEBOOK tu .. pulokk doh!!! mcm2 ar dowang nie...

*HARI TU AKU BYK DPT IM PASAL NIE :-
" Facebook baru.Kami akan menghantar mesej ini di sekitar untuk melihat apakah anggota aktif atau tidak. Jika anda aktif sila hantar ke minimal 15 pengguna lain menggunakan Copy + Paste untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif. * Mereka yang tidak menghantar mesej ini dalam masa 2 minggu akan dihapuskan tanpa ragu-ragu untuk mencipta lebih banyak ruang .*Hantar mesej ini ke semua teman-teman anda dan untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif dan anda tidak akan dihapuskan.Pengasas Facebook,Mark ZuckerbeG..... "

kalo btol, FB nie nak tutup,, cian owg yg gune kan Fb nie for cari pendapatan dowang kan ...(cian jgak lah kat aku nie ) ..hehhehe...Pastu cian jgak owg yg bekerja nie kan ..Fb nie jelah laman sosial dowang kan ..ada jgak kebaikan nyer kowt ,,,coz ,company tu x payah lah susah2 suh owg block facebook nie ..kahkahkahkah..  Cam ne lah kan leh wujud plak mesej2 cam nie?? n kalo lah mesej nie kite anto kat 15 org membe2 kite tu, cam ne  MARK ZUCKERBEG leh tau kan??? cam ne dia nak detect?? Ermmm..tak kesah lah. 


p/s: aku hope yg fb nie x close ar ..coz ,kat fb nie je aku dpat jumpe balek ngan membe2 skola lame aku dulu .. btw,, fb nie sbenar nyer lebey byk keburukan drpd kebaikan kan kan kan !!!!..heee..=D..

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...