Followers

heyp !! anda yg ke

18 January 2011

wOrkAhOLiC!!!!

sgt penat pada ary nie dan jgak ary smalam ...
demi melakukan kerja2 yg di suruh pengurus ku ...
yeah!!!! I'M A WORKAHOLIC ....!!!..

cam nie lah aku..penat o0o0o0..

(smalm n ary nie je )....
ayat nak mengglaba je aku nie kan...
hahhahahha..
eh ,,mmg penat tau ...mata aku pon dah jadi cam mata panda dah tau ..
aleh-aleh aku salah dgr lorh dateline anto keje tu ...

meh sini aku lakon kan balik ..

---aku n aza dgn smangat nyer masok blik GIS(jbtn p'bangunan teknologi maklumat)...  nak jumpe ngan en.haris.

aku : ermm en.haris,,,yg keje en.haris bagi tu nak anta bila ea???..(aku tanye sbenar nyer nak minx postpone)heeee...coz,,aza x siap agi ckit

en.haris : minggu dpan kan sy suh anta .. 

aku : eh ,,yeke ...(skali t'gelak plak aku kat situ)hahhaha

en.haris : nape ??..awk dah siap kan ke ???..

aku : eh,,lom siap agi lah en.haris ..(tipu ,,sbenar nyer aku dah siap 
dah) ..kahkahkah..

en.haris : ha,,xpelah kalo cam tu 

aku : owkay en.haris... terima kasih ...-----------


 hahahhahha..malu nyer ...dgn smangat nyer aku nak anta keje ary nie .. cian aza ,,
t'buru2 dye nak siap kan keje tu ...
*bajet je aku nie kan ..konon nak jadi bdak praktikal yg baek lah tu ..pooodaaaahhh !!!*..
hehhehe..


p/s: len kali dgr btol2 lah izan ..kahkahkah...=D



0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...