Followers

heyp !! anda yg ke

01 January 2012

Sambut new year kat hospital..='(

Assalamualaikum sume ...n salam sejahtera..=D



Happy new year korang .. slamat tahun baru ..
ape azam baru korang tahun 2012 nie??..
kalo aku lah ,,aku nak teruskan azam aku yg tahun lepas ..
coz,,lom t’capai agi pon azam aku yg tahun 2011 tu ..heeee..
nak tau ape azam aku tu ??...it’s secret lah ...xleh gi tau ngan korang ...=p..

ingatkan aku balek nie ,,leh ar sambut new year kat dataran merdeka ngan family ,, tapi sebalik nyer plak ...
kite owg satu family sambut new year kat hospital ampang ...
kesian adik aku si kairul nie ..
dah lah demam ,,pastu kulit dye gatal2 plak ...abes 1 badan dye merah2..
xckup ngan tgn dye yg menggaru ,,tangan aku n tangan family aku yg laen tolong garu kan skali ..


ksian sgt2 tgok adk aku cam nie..sedeyh ..=(

smalam pon dye kene tahan kat wad ..naseb bek skejap je kene tahan ...
aku ingat kan adik aku nie ade alergi ke ape ke ..
rupe2 nyer ,,doktor tu ckap yg adik aku nie alergi ngan ubat antibiotik yg klinik tu bagi..
aku pon tgok ubat tu cam pelik je ...ade ke patot klinik tu bagi ubat pil kat bdak2 ..bese nyer kan yg jenis syrup nyer ..

nie lah obat antibiotik tu ..


kalo ikut kan aku lah ,,aku cam nak saman je klinik tu ..
eyh ,,,bawa bersabar jelah...

hope sgt2 kairul cpat sembuh ..
akak nak bawa ko jln2 pon xboleh skang nie ..=(

0 coMmeNt LeR...:

Post a Comment

Ma pELaNcOnG !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...